Звертаємо увагу побутових споживачів на необхідності вказувати особовий рахунок під час оплати за електроенергію!

Друзі, інколи трапляється так, що кошти, які ви сплатили за електроенергію, не зараховуються на ваш рахунок. Причина – неправильно заповнена платіжка.

✅ Щоб уникнути плутанини та боргів, завжди вказуйте у платіжці необхідний реквізит, а саме Ваш особовий рахунок!

Наприклад: «Оплата за електроенергію за березень 2025, особовий рахунок №456000000, Шевченко Т.Г.»

Особовий рахунок – це ваш унікальний ідентифікатор у системі ТОВ «РОЕК». Саме за ним зараховуються платежі.

⚠Якщо рахунок не вказаний або вказаний з помилкою – гроші можуть не бути вчасно зараховані, а у вас з’явиться заборгованість, яка може призвести навіть до відключення електропостачання.

Будьте уважні при оплаті! Поділіться будь ласка цією інформацією з рідними