Спірні питання між Споживачем і Постачальником щодо постачання природного газу, оплати послуг Постачальника, відшкодування збитків тощо вирішуються шляхом переговорів, а у разі недосягнення згоди – у судовому порядку.
Постачальник зобов’язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, та протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду Споживача.
У випадку виникнення будь-яких спірних питань Ви можете звернутись
за адресою: 33013, м. Рівне, вул. Кн. Володимира, 71-Б,
на електронну адресу info@ez.rv.ua, сontact@ez.rv.ua
за телефоном: (0362) 420-420, (0362) 69-44-14, (067) 1-420-420
Графік роботи ТОВ «РОЕК»
Понеділок – четвер: з 08:00 до 17:15;
П’ятниця: з 08:00 до 16:00;
Обідня перерва: з 12:00 до 13:00;
Субота, неділя – вихідні
Особа, відповідальна за врегулювання спорів – директор Безсмертний Сергій Олександрович.
У разі неможливості вирішення Вашого питання шляхом переговорів, незадоволення наслідками усного розгляду або небажання вести переговори усним шляхом, Ви маєте право звернутись до ТОВ «РОЕК» із претензією.
Згідно вимог ст. 222 Господарського кодексу України у претензії зазначаються:
- повне найменування і поштові реквізити заявника претензії та особи (осіб), якій претензія пред’являється;
- дата пред’явлення і номер претензії;
- обставини, на підставі яких пред’явлено претензію;
- докази, що підтверджують ці обставини;
- вимоги заявника з посиланням на нормативні акти;
- сума претензії та її розрахунок, якщо претензія підлягає грошовій оцінці;
- платіжні реквізити заявника претензії;
- перелік документів, що додаються до претензії.
- Документи, що підтверджують вимоги заявника, додаються в оригіналах чи належним чином засвідчених копіях. Документи, які є у другої сторони, можуть не додаватися до претензії.
Претензія підписується повноважною особою заявника претензії або його представником та надсилається адресатові рекомендованим або цінним листом або вручається адресатові під
Претензія розглядається якнайшвидше, але не пізніше 1 місяця з дня її одержання ТОВ «РОЕК».
У разі невирішення Вашого питання шляхом проведення переговорів та/або в претензійному порядку, Ви маєте право звернутись до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП):
03057, м. Київ, вул. Смоленська, 19, тел. (044) 204-70-72;
e-mail: box@nerc.gov.ua,
офіційний інтернет-сайт НКРЕКП: http://www.nerc.gov.ua/
або до Сектору НКРЕКП у Рівненській області: 33009, м. Рівне, вул. Грушевського, 2а.
Звернення до НКРЕКП чи Сектору НКРЕКП у Рівненській області не позбавляє Вас права на вирішення спору в судовому порядку.