Центр розгляду скарг проводить розгляд скарг заявників щодо порушення їхніх прав та законних інтересів електропостачальником, забезпечуючи об’єктивність, неупередженість та своєчасність розгляду скарг. Центр розглядає скарги заявників на безоплатній основі.
У разі виникнення між енергопостачальником та споживачем електричної енергії спірного питання, з метою всебічного розгляду та прийняття неупередженого рішення, на прохання заявника електропостачальник організовує розгляд його скарги за його участі шляхом проведення робочої зустрічі, за результатами розгляду якої електропостачальник складає протокол. На робочу зустріч можуть бути запрошені представники структурних підрозділів оператора системи розподілу/ електропостачальника для повного та всебічного розгляду питання, порушеного у скарзі. Також електропостачальник може ініціювати проведення робочої зустрічі за участю представників НКРЕКП та Держенергонагляду (за їх згодою).
КОНТАКТНА ІНФОРМАЦІЯ ЦЕНТРУ РОЗГЛЯДУ СКАРГ
ТОВ «РОЕК»
вул. Князя Володимира, 71Б,
м. Рівне, 33013
e-mail: crs@ez.rv.ua
Контактний телефон:
(0362) 69-44-14
(067) 010-44-14
Режим роботи центру:
понеділок-четвер: із 8.00 до 17.15 год;
п’ятниця: із 8.00 до 16.00;
субота, неділя: вихідний;
обідня перерва: з 12.00 до 13.00
який звернувся до оператора системи розподілу/електропостачальника зі скаргою особисто або через уповноважену ним особу,
повноваження якої оформлені відповідно до чинного законодавства.
- Звернення, яке не є скаргою, розглядається електропостачальником у загальному порядку.
Центр розгляду скарг розглядає скарги заявників, з питань, що належать до компетенції постачальника електричної енергії / постачальника універсальних послуг, подані заявником особисто чи через уповноважену ним особу, повноваження якої оформлені відповідно до законодавства, у письмовій (електронній) формі. Заявник може подати скаргу до Центру розгляду скарг ТОВ «РОЕК» будь-яким зручним способом:
- письмово на поштову адресу ТОВ «РОЕК»: вул. Князя Володимира 71Б, м. Рівне 33013;
- письмово на електронну пошту центру crs@ez.rv.ua;
- через особистий кабінет;
- шляхом заповнення електронної форми
У скарзі має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання заявника, викладено суть скарги. Письмова скарга повинна бути підписана заявником (заявниками) із зазначенням дати. В електронній скарзі також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування кваліфікованого електронного підпису при надсиланні електронної скарги не вимагається.
Скарга розглядається та вирішується у строк не більше одного місяця з дня її надходження, а скарга, яка не потребує додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів з дня її отримання.
Якщо в місячний термін вирішити порушені у скарзі питання неможливо, керівником Центру визначається термін, необхідний для його розгляду, про що повідомляється особа, яка направила скаргу. Загальний термін надання відповіді не може перевищувати 45 днів.
У разі отримання електропостачальником скарги споживача з питань, що не належать до його компетенції, він надсилає таку скаргу за належністю відповідному учаснику роздрібного ринку відповідно до компетенції відповідно до ПРРЕЕ.
Зверніть увагу, що скарга підлягає залишенню без розгляду якщо:
1)заявником подано повторну скаргу, якщо попередня скарга вирішена по суті;
2)порушене у скарзі питання, станом на день її подання є предметом розгляду в суді або щодо якого ухвалено судове рішення, яке набрало законної сили;
3)скарга не підписана заявником та/або є такою, з якої неможливо встановити авторство (анонімна);
4)у скарзі не викладено зміст вимоги заявника, вжито ненормативну лексику та/або образливі висловлювання;
5) до скарги не додано документів, що підтверджують порушення прав та захист законних інтересів заявника;
6)скарга містить заклики, спрямовані на ліквідацію незалежності України, зміну конституційного ладу насильницьким шляхом, порушення суверенітету і територіальної цілісності держави, підрив її безпеки, незаконне захоплення державної влади, пропаганду війни, насильства, на розпалювання міжетнічної, расової, релігійної ворожнечі, посягання на права і свободи людини, здоров’я населення.
Дізнатися про хід розгляду скарги та строки її розгляду можна за телефонами: (0362) 69-44-14 , (067) 010-44-14
Дії заявника у разі незгоди з отриманою відповіддю за результатами розгляду скарги
Якщо споживач не погоджується з рішенням, прийнятим за його скаргою, він може оскаржити таке рішення шляхом направлення скарги Регулятору або енергетичному омбудсмену.
Рішення Регулятора, енергетичного омбудсмена або учасника роздрібного ринку, який розглядав скаргу, у разі незгоди з ним може бути оскаржено споживачем або учасником роздрібного ринку (щодо рішення Регулятора, енергетичного омбудсмена) шляхом звернення до суду у строки, передбачені законодавством України.
Примірне положення про Центр розгляду скарг
Звітна інформація